E-mailmarketing

Een mail die wél wordt geopend

Wist je dat er wereldwijd gemiddeld 36 dollar wordt verdiend aan elke dollar die er wordt geïnvesteerd in e-mail marketing? Met een mailbox die dagelijks gevuld is met e-mails over producten en diensten die we toch niet kopen, lijkt dat onwaarschijnlijk. Maar, tot de dag van vandaag is e-mailmarketing toch nog één van de meest effectieve marketingmiddelen. Het verschil tussen al die mails die jij niet leest en de mails die bijdragen aan een goede ROI? Timing, juiste doelgroep, pakkend onderwerp én content die de ontvanger raakt (lees hier ook: content marketing).

e-mailmarketing
e-mailmarketing

Verrassende manieren om e-mailmarketing in te zetten

E-mailmarketing gaat verder dan een traditionele nieuwsbrief naar consumenten. Je kan e-mailmarketing gebruiken om informatie te delen met klanten, mogelijke kandidaten voor een functie te werven en om in de breedste zin te verzenden naar collega’s en medewerkers. De kracht hiervan is dat de ontvanger direct benaderd wordt, en wanneer de mail gepersonaliseerd is, zich aangesproken voelt. Ook wat betreft de inhoud kun je creatief zijn. Je kan ervoor kiezen om wekelijks een aanbieding te sturen, maar een service-mail of herinneringsmail is vaak net zo effectief. Alles valt of staat met jouw ondernemingsdoelstellingen. Wij verrassen je graag met de mogelijkheden hierbij.

Laat je inspireren door onze successen

Waarom kies je voor De Kleuver?

Bouwt sterke merken sinds 2000

Honderden tevreden klanten gingen je voor

Lange termijn relaties, al met korte termijn resultaten

Geen uurtje-factuurtje, maar fixed prices en pro-actieve betrokkenheid

Integreert marketing in jouw business en sales strategie

Meer weten? Zet de eerste stap!

Ben jij klaar om jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen? Wij ontdekken graag, samen met jou, de vraag achter jouw vraag om jouw business écht verder te helpen. Benieuwd? Laat jouw gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Hoe kan ik je helpen?

e-mailmarketing

Kevin Jansen
Business Development Manager