Data driven marketing

Data als uitgangspunt van marketing keuzes

Stel je voor: je denkt al jaren dat jouw ideale persona een man van 65+ is die op de IT-afdeling werkt, maar zonder dat jij het weet, zijn alle belangrijke decision makers onder jouw klanten vrouwen van 55+ die op de financiële afdeling werken. Met data driven marketing gebruik je verkregen data vanuit jouw klantenbestand, website of social media accounts om inzicht te krijgen over wie nou écht jouw doelgroep is en nog belangrijker, hoe jij ze het beste bedient.

Data driven marketing
Data driven marketing

Op individueel niveau en in groepsverband

Binnen data driven marketing kan je op verschillende manieren een beeld krijgen van jouw doelgroep. Waar wij met onze lead-analysetools en personalisatie specifiek kijken naar het gedrag van een individu op bijvoorbeeld jouw website, kijken we met marketing automation en business intelligence naar het gedrag van een groep of marktsegment in zijn geheel. In beide gevallen speelt de data die je hebt een centrale rol in het proces, die je met behulp van de juiste vragen, query’s en interpretatie om- én inzet om jouw doelstellingen te behalen.

Laat je inspireren door onze successen

Waarom kies je voor De Kleuver?

Bouwt sterke merken sinds 2000

Honderden tevreden klanten gingen je voor

Lange termijn relaties, al met korte termijn resultaten

Geen uurtje-factuurtje, maar fixed prices en pro-actieve betrokkenheid

Integreert marketing in jouw business en sales strategie

Meer weten? Zet de eerste stap!

Ben jij klaar om jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen? Wij ontdekken graag, samen met jou, de vraag achter jouw vraag om jouw business écht verder te helpen. Benieuwd? Laat jouw gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Hoe kan ik je helpen?

Data driven marketing

Kevin Jansen
Business Development Manager